En elev i Hong Kong der studerer dansk



Jeg studerer dansk

Jeg er kinesisk. Jeg bor i Hong Kong. Jeg studerer dansk.

Jeg studerede dansk på en folkehøjskole i Danmark i sommeren 2007.

Jeg vil gerne bruge bloggen for øvelse. Neden for er sætninger jeg har skrevet idag.

Den femte december læste jeg Momentet af Kierkegaard.
Den sjette december besøgte jeg biblioteket.
Den syvende december havde vi barbecue.
Den ottende december besøgte jeg min veninde Carman’s mor på hospitalet.
Den niende december besøgte jeg hende igen.
Den tiende december var hun desværre død.

Den første januar klatrede jeg en bakke med en veninde.
Den anden januar studerede jeg bibelen.
Den tredje januar gik jeg i kirken.
Den fjerde januar købte jeg ind.


Skriv et svar

