En elev i Hong Kong der studerer dansk



Jeg bor i Israel nu

Jeg lærer hebraisk nu i Israel. Jeg kan ikke skrive godt dansk nu, fordi jeg koncentrerer på hebraisk! Der er en dansker i skolen. Jeg ville gerne tale noget dansk med ham, til at øve mit dansk, men jeg kunne ikke tale. Kun hebraisk når til indre. Men når jeg taler hebraisk, somme tide nogle danske ord når til indre også……

Jeg bor i Israel for seks måneder, fra Januar indtil June. Efter June jeg rejser tilbage til Hong Kong. Jeg vil omarbejde mit dansk.

Det er sjovt at lære hebraisk også!


Skriv et svar

